четвер, 25 серпня 2016 р.

Полотно "Море"

   Всім привіт!
Закінчуються відпустки і літні  теплі дні, неспішним поступом заходить на подвір*я осінь. Але ми з вами знаємо, як зберегти часточку тепла і приємних спогадів. 
Цей холст я робила в якості дизайнера (ура!!!!) для блогу нашого українського виробника чіпів Вензелика, іх можна придбати в магазині.

З полотнами я працюю вкрай рідко. Але  так мені хотілось спробувати, що було практично неможливо в перервах між поїздками. Та до нового релізу я викроїла пару годин між складанням валіз і пакуванням речей і насолодилась новими красивими чіпиками.


 А як вам ця 3D -  гілочка?





Дякую, що були зі мною!

Завдання

Штампи з любов'ю
 мушлі і морські мешканці


прекрасна палітрочка від Модное хобби















3 коментарі:

  1. Евгения, очень красивый и нежный холст! Спасибо от Московского скрап-клуба!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесная работа, так здорово подчеркивает настроение морского бриза! Спасибо за участие в задании от Московского скрап клуба!

    ВідповістиВидалити
  3. Великолепная летняя страничка! Благодарим Вас за участие в задании от блога Scrap Master!

    ВідповістиВидалити